Kérdése van? Ingyenes zöld számunk: 06/80 980-045 info@hsakft.hu
Munkavégzés helye: Csongrád megye Ajánlom

Főbb feladatok:

  • Munkavállalók munkaügyi témájú megkereséseinek megválaszolása
  • Munkaszerződés és munkaszerződés módosítás készítése
  • Munkaszerződés módosításhoz kapcsolódó adminisztráció (szerződésmódosítás elkészítése, SAP/Nexon-ban történő rögzítés)
  • Az új belépő munkavállaló szerződésének készítése és a felvételhez kapcsolódó munkaügyi dokumentumok elkészítése
  • Munkaköri leírások karbantartása, nyilvántartása
  • Különféle munkaügyi témájú nyilvántartások, adatszolgáltatások készítése

Az állás betöltésénél elvárás:

  • Felsőfokú végzettség (munkaügy, HR), vagy bér- és TB ügyintéző OKJ végzettség
  • Minimum 1 év hasonló területen szerzett tapasztalat
  • MS Office programok (Word, Excel) felhasználói szintű ismerete
  • Precíz, pontos, önálló munkavégzés
  • Magas stressztűrő képesség
  • Jó kommunikációs és szervező készség

Az állás betöltésénél előny:

  • Nexonbér és SAP ismeret

Amit a cég kínál Önnek:

  • Hosszú távú munkavégzés
  • Kiváló munkakörnyezet
  • Kiemelt bérezés

Munkavégzés helye:

  • Szeged

 

Amennyiben szeretné megpályázni a munkalehetőséget, küldje el fényképes önéletrajzát. Bővebb információ a +36 30 247 2153-as telefonszámon kérhető.

Érdekli az állás?

Kérjük regisztráljon!
Jelentkezem az állásra

Még több HR / Ügyfélszolgálat (SSC) állás

Még több HR / Ügyfélszolgálat (SSC) állás

Még több állás - Csongrád megye

Még több állás

Bejelentkezés

Regisztráció Elfelejtett jelszó

Elfelejtett jelszó

Állás keresés

Részletes álláskereső