Kérdése van? Ingyenes zöld számunk: 06/80 980-045 info@hsakft.hu

Ügyfélkapcsolati operátor (Back Office)

Munkavégzés helye: Békés megye Ajánlom

Főbb feladatok, munkák:

  • Az Ügyfélkapcsolati Központba érkező szolgáltatásokkal kapcsolatos igények és megrendelések megfelelő minőségű teljesítése
  • A munkabeosztásnak megfelelően háttérirodában ügyintézői feladatok ellátása.
  • Az ügyfelek által kezdeményezett munkafolyamatok elindítása és a belső szabályozásoknak megfelelő elvégzése
  • Hibabejelentés fogadása és a hibaelhárítás folyamatának elindítása
  • Az intézkedések rögzítése a meghatározott informatika rendszerekben

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Kiváló konfliktuskezelő készség
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Önálló és csapatmunkára való képesség
  • Magasszintű számítógépes ismeret

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Back Office irodai munkatapasztalat
  • SAP rendszer ismerete

Amit a cég kínál Önnek:

  • Hosszú távú munkavégzés
  • Béren kívüli juttatások
  • Kiváló munkakörnyezet

Munkavégzés helye:

  • Békéscsaba

 

Amennyiben szeretné megpályázni a munkalehetőséget, küldje el fényképes önéletrajzát. Bővebb információ a 06 30 247 2153-as telefonszámon keresztül kérhető.

Érdekli az állás?

Kérjük regisztráljon!
Jelentkezem az állásra

Még több HR / Ügyfélszolgálat (SSC) állás

Még több HR / Ügyfélszolgálat (SSC) állás

Még több állás - Békés megye

Még több állás

Bejelentkezés

Regisztráció Elfelejtett jelszó

Elfelejtett jelszó

Állás keresés

Részletes álláskereső