Kérdése van? Ingyenes zöld számunk: 06/80 980-045 info@hsakft.hu
Munkavégzés helye: Hajdú-Bihar megye Ajánlom

Tasks:

  • Provide additional administrative support for team members
  • Updating databases, filing, and organizing documents for accounts
  • Processing the customer orders and ensuring customer satisfaction
  • Investigates problematic cases, shipments, requests
  • Answer customer questions (phone calls, e-mails)
  • Keep in touch with suppliers

 

Requirements:

  • Secondary education (Bachelor degree in relevant field is an advantage)
  • Good comprehension of English and Hungarian
  • Previous experience of working in a fast-paced procurement environment
  • Excellent Microsoft Office skills
  • Working with any ERP system
  • Good communication skills and excellent attention to detail
  • Good team player

 

Place of work:

  • Debrecen

If you have any questions about the position please call +36 52 617 891.

Érdekli az állás?

Kérjük regisztráljon!
Jelentkezem az állásra

Még több Kereskedelem / Logisztika állás

Még több Kereskedelem / Logisztika állás

Még több állás - Hajdú-Bihar megye

Még több állás

Bejelentkezés

Regisztráció Elfelejtett jelszó

Elfelejtett jelszó

Állás keresés

Részletes álláskereső